.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قاتلینی که آزادند
علیرضا قلی زاده
قاتلینی که آزادند

تعبیر آیت الله لاریجانی آملی ریاست محترم قوه قضائیه از قاچاقچیان و توزیع کنندگان آن به عنوان قاتلان نامرئی نشان از وافعیتی انکار ناپذیر بوده که این افراد برای رسیدن به مطامع خود حتی به جوانان این مرز و بوم نیز رحم نکرده و همراه و همدل با دشمنان قسم خورده این انقلاب بسان بازو در جنگ نرم آنها را یاری می نمایند
بر اساس تحقیقات و مصاحبه های مختلف مسئولین هم اکنون شاهد شیوع مصرف مواد مخدر صنعتی در میان نوجوانان و جوانان کشور بوده که به گفته وزیرکشور مصرف کراک در میان جوانان تهرانی بالاترین رتبه را داشته و پس از آن شیشه و تریاک در رتبه های بعدی قرار می گیرد.از سویی شنیدن افزایش 80 درصدی کشفیات مواد مخدر در ده ماهه سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در مازندران نیز زنگ خطری برای استان محسوب می گردد چرا که این امر بیانگر این واقعیت می باشد مصرف مواد مخدر صنعتی و روانگردان ها نسبت به سال قبل در استان افزایش داشته است.
با مروری بر مضرات اینگونه مواد در می یابیم که عوارضی همچون عفونت های شدید بخش های مختلف بدن نظیر ریه،سیستم گوارش،دستگاه تناسلی،اختلال دزر ساختار خونی،تضعیف شدید سیستم ایمنی و دفاعی بدن،پرخاشگری،سوءظن،رفتار تهاجمی،تمایل به خودکشی و....در اکثر آنها بصورت مشترک موجود بوده که همین امر عمق فاجعه در افراد معتاد به اینگونه مواد را بیان می دارد.
اما نکته دردآور در این بین وجود عناصر پر تعداد توزیع کننده مواد مخدر علیرغم زحمات فراوان پرسنل نیروی انتظامی و سیستم قضایی در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر،در صحنه های اجتماعی می باشد.
امروزه براحتی شاهد حضور توزیع کنندگان مواد مخدر در برخی از میادین اصلی شهرها،محلات،پارک ها،اماکن تفریحی و روستاها بوده که با صد افسوس فراوان باید گفت حتی در برخی از شهرها محله هایی بدنام برای تهیه مواد مخدر که بطور علنی مبادرت به فروش در آن می کنند وجود دارد!
این در حالیست که برخی از این فروشندگان بر فروش علنی مواد و حتی درگیری با معترضین و اهالی محله ها نیز اصرار نموده و به نوعی قصد ایجاد رعب و وحشت در حوزه فعالیتی خود را دارند.
نکته تاسف بارتر اینکه فروشندگان مواد مخدر در محله ها غریب به اتفاق افراد شناخته شده ای بوده که علیرغم شناخت این افراد برخورد لازم و شدید انتظامی و قضایی که تنبیه این افراد و درس گرفتن دیگران را در پی داشته باش ددر حد انتظار معمول نمی گردد و این افراد که براستی باید نام آنها را قاتلین آشکار جامعه نامید مبادرت به انجام کارهای خلاف خود بصورت علنی می نمایند.
علی ایحال با عنایت به تصویب اصلاحیه قانون مبارزه با مواد مخدر که رسیدگی به جرائم روانگردان های صنعتی را تابع مقررات رسدگی به جرائم مواد مخدر می داند انتظار از نیروهای پرتلاش نیروی انتظامی و قضات فداکار دستگاه قضایی این است که با جدیت بیشتر از پیش در مبارزه با این قاتلین جامعه اهتمام نشان داده تا انشااله سبب ریشه کن شدن این بلای خانمان سوز در سطح جامعه اسلامی کشورمان باشیم.

علیرضا قلی زاده


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 بهمن 1389
نمونه این محله ها مثل ترک محله ساری و یا میدان امام ساری که پاتوق هر چی معتاد شده
نا شناس 28 بهمن 1389
امروزه تهیه مواد مخدر از تهیه مواد غذایی هم راحتتر شده برید پارکها را ببینید آدمو وحشت میگیره
bigan 3 اسفند 1389
اگر از این اقای قلیزلده ها این چند اسم و موضوع سوژه های(انرژی اتمی,صیهونیست,فلسطین,امیریالیسم ووو) خبری,سخنرانی,مقاله نویسی ووو بگیرن,فکر میکنم که دیگه حرفی بر گفتن نداشته باشند. اخه عزیز من,چرا هرچی را به هرچی ربط میدید.اخه این تنبلی مردم و بی توجهی دولت مرکزی چه ربطی به دشمنای قسم خورده داره. ملت ما و هر ملت دیگه, راه راحت پول در اوردن ر ا یاد گرفتن و دولتها هم برای اینکه از اشوب و خیره سری جوانا در امان باشند و کارهای خودشونو به کرسی بشونن ,کجدارو مریض با این معضل برخورد میکنن و کشور ما هم از این قاعده مستثنا نیست. به قول خودتون و مردم تمام شهرها و کوره دهاتها همه میدونن کی لز کی و از کجا میخره و ادرس نا معلومی هم ندارند. اما قوه قضائیه و بازوی توانمندش(نیروی انتظامی) یکی به میخ میزنند و یکی به نعل و براحتی از کنار این افراد و جایگاهها میگذرند و دیده را ندیده میگیرند.ووو بهر حال از این اطلاع رسانی نخ نمای نگارنده ممنون.. خاوری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.